Digitaal
OOH
Ook voor de digitale OOH nemen we de proporties van de OOH, met een iets groter logo.
- Breedte logo: totale breedte/3+ 1x de breedte van de pijl
- Marges tekst: 2 x b
- Tekstkleur: Wit
- Headline: Bold
- Subline: Medium
Banners
Voor alle brand guidelines omtrent de opmaak van banners, kan je terecht op https://www.figma.com/proto/vXUKCor4GhGY2L8AE3YhWv/Banners-%2F-Guide?type=design&node-id=8-4&viewport=333%2C391%2C0.11&t=1B2Q3cs4SfY9EjNz-0&scaling=contain&starting-point-node-id=2539%3A35007.
Online video
Online video's bestaan uit een specifiek formaat. Daarvoor nemen we volgende variabelen aan:
- Breedte logo: totale breedte/5
- Marges tekst: 2 x b
- Subtitles: Medium, Ca. 12 pt
- Hoogte balk onderaan: 4,5 x b
- Marges kader: b/2
- Tekstkleur: Wit
- Headline: Bold
- Subline: n.v.t.
Social campagnes
Post
Een campagne die ook assets heeft op sociale media komt in een witte kader (= verschillend met de always-on communicatie van social, zie verder).
- Breedte logo: totale breedte/3 + 1x de breedte van de pijl
- Headline: Bold, Ca. 72 pt
- Subline: Medium, Ca. 48 pt
- Marges tekst: 2 x b
- Marges kader: b/2
- Tekstkleur: Wit
- Headline: Bold
- Subline: Medium
Story, reels & shorts
Specifiek bij stories moet je rekening houden met de meest recente safety-guidelines van Instagram. (rode lijnen). De tekst dient binnen deze lijnen geplaatst te worden
- Breedte logo: totale breedte/3 + 1x de breedte van de pijl
- Marges tekst: 2 x b
- Headline: Bold, Ca. 100 pt
- Subline: Medium, Ca. 60 pt
- Headline: Bold
- Safety guides tekst: 20% top, 20% bottom
- Subline: Medium