Digitaal

OOH

Ook voor de digitale OOH nemen we de proporties van de OOH, met een iets groter logo.

  • Breedte logo: totale breedte/3+ 1x de breedte van de pijl
  • Marges tekst: 2 x b
  • Tekstkleur: Wit
  • Headline: Bold
  • Subline: Medium

Online video

Online video's bestaan uit een specifiek formaat. Daarvoor nemen we volgende variabelen aan:

  • Breedte logo: totale breedte/5
  • Marges tekst: 2 x b
  • Subtitles: Medium, Ca. 12 pt
  • Hoogte balk onderaan: 4,5 x b
  • Marges kader: b/2
  • Tekstkleur: Wit
  • Headline: Bold
  • Subline: n.v.t.

Social campagnes

Post

Een campagne die ook assets heeft op sociale media komt in een witte kader (= verschillend met de always-on communicatie van social, zie verder).

  • Breedte logo: totale breedte/3 + 1x de breedte van de pijl
  • Headline: Bold, Ca. 72 pt
  • Subline: Medium, Ca. 48 pt
  • Marges tekst: 2 x b
  • Marges kader: b/2
  • Tekstkleur: Wit
  • Headline: Bold
  • Subline: Medium


Story, reels & shorts

Specifiek bij stories moet je rekening houden met de meest recente safety-guidelines van Instagram. (rode lijnen). De tekst dient binnen deze lijnen geplaatst te worden

  • Breedte logo: totale breedte/3 + 1x de breedte van de pijl
  • Marges tekst: 2 x b
  • Headline: Bold, Ca. 100 pt
  • Subline: Medium, Ca. 60 pt
  • Headline: Bold
  • Safety guides tekst: 20% top, 20% bottom
  • Subline: Medium